Aviz fetelor lascive de la sala!

E o noua moda, tinuta „porno” in salile de fitness. Da! PORNO! Pentru ca „sexy” e un cuvant decent. Aici ma refer la fetele alea ” indecente „, atitudine si mers lasciv, ce sar in evidenta prin exercitiile ” excentrice „, care mai de care mai lordozate si hiper hiperlordozate (cu fundul in spate) si tot in forma asta fac exercitiile. Norocul vostru e ca voi doar va miscati sa va vada lumea in sala, pentru ca la asa postura, cu greutati pe umeri ajungeati la chirurgie, cu hernie de disc, nu lifting facial. Mai pune pe deasupra ca sunt si oripilate atunci cand cineva se uita in directia lor. – Pai in pana mea… cand tu esti semaforul din fata trecerii de pietoni, la ce mama dracu sa ma uit?!?!  Tu semnalizezi in incaperea asta! Ceri atentie ca un girofar! Nu te-a pus nimeni sa porti basma la sala. Sunt atatea fete care arata decent in bustiera si colanti in sala de fitness. Dar elegant ar fi ca labiile tale sa nu fie deschise prin colanti, crapatura de la imbinarea picioarelor sa nu isi arate cotele maxime si sfarcurile tale sa nu mai impunga asa in tricoul ala…

Continue reading

” Tu iei prafuri d-alea? „

Tu iei suplimete d-alea? Si daca nu mai iei nu-i asa ca se lasa muschii aia? Uneori sunt uimit de lipsa de informare a oamenilor.  Pana la urma asta m-a impins si pe mine sa fac un pas in fata si sa   merg la primul curs de fitness. Lipsa unor surse de informatie si mai ales nevoia unor informatii corecte. Pai hai sa incepem de la semantica acestui cuvant ” supliment ” . Ce inseamna? Reprezinta un „adaos” necesar petru a completa un ” intreg ” Ce trebuie sa completeze suplimentele? Alimentatia noastra trebuie sa ne asigure energia necesara activitatilor noastre de zi cu zi. In momentul in care incepi sa mergi la sala ori sa faci activitate fizica de orice fel, tu iti suplimentezi consumul energetic. Antrenamentul, oricare ar fi el genereaza consum suplimentar. In functie de substratul energetic folosit, ai nevoie sa suplimentezi si alimentatia ( consumul ). Si aici nevoile sunt diverse: Cei ce lucreaza cu greutati si creaza microleziuni la nivel muscular, au nevoie de aminoacizi si proteine pentru refacerea musculara. Cei focusati pe anduranta si efort cardio vor pierde vitamine si minerale, grasimi si carbohidrati. Pentru a tine pasul cu refacerea si supracompensarea si…

Continue reading