SECRETUL ABDOMENULUI PERFECT!

SIX PACK STORY!

„As concluziona faptul ca six pack-ul este reflexia felului in care iti tratezi corpul si nu cum il antrenezi”

Am primit intrebari , am primit like-uri si am fost putin depreciat sau catalogat.
Am tot citit articole de genul „Six pack in x days”
Le-am citit pe toate. Am pus in practica 0.
Si totusi am un abdomen bine lucrat si structurat.
Intai de toate as dori sa fac putina lumina si sa ii dam un nume acestui „abdomen” sau „six pack” numit „DREPTUL ABDOMINAL”
Ce trebuie sa stim despre acest drept abdominal ? Este cel mai Superficial dintre muschii abdominali.
Acest muschi porneste in partea superioara de la coastele 5,6,7 si de la apendicele xifoidian al sternului.
El este intretaiat de intersectii tendinoase ce apar in timpul contractiei muschiului ca niste linii transversale , dandu-i muschiului o forma tipica , de caroiaj.
Inferior muschiul se termina pe pubis
Actiunea lui este de a apropia sternul de pubius fiind asadar cel mai direct dintre flexorii trunchiului.
Pe scurt voi explica ansamblul zonei core formata din
„TVA”(transvers abdominal)- creaza presiunea intra-abdominala stabilizand scheletul axial
Etajul pelvian-ajuta la mentinerea presiunii intra-abdominale
Diafragma are un rol important in stabilizarea trunchiului lucrand cu oblicii interni si externi , patratul lombar, etajul pelvian si abdominalii transversali (TVA)
Desigur exista si alte opinii. Dar sa revin la subiect. Sa dezvalui si eu secretul „abdomenului perfect”
As vrea sa numesc asta BUN SIMT.
Bineînțeles ca exercițiile abdominale , plus exercitiile cardio , plus un regim alimentar echilibrat vor rezulta intr-un final acest six pack.
Dar in cazul meu consider ca este pur si simplu genetic. La fel ca si in cazurile celor ce ofera SOLUȚIA. Cei ce isi ridica in slavi programele de ultim ragnet si alimentatia masurata cu atata exactitate incat au avut nevoie de cantarul unui bijutier in grame si puncte.
Eu recomand in 3 randuri.
Alimentatie „de bun simt”-ore si alegeri
Exercitii fizice globale , functionale ce implica si zona „core” in actiunea lor
Combinarea exercitiilor aerobe si anaerobe.
In concluzie marturisesc … De la începutul verii pana acum mi-am antrenat exclusiv abdominalii insumat 60 de minute in 3-4 randuri.
Mai putin de 20 de minute pe luna la finalul unui singur antrenament pe luna.
In schimb , evit anumite alimente (nu le exclud) , prefer sa adorm putin înfometat in loc sa mananc inainte de somn. Fac activitate fizică in fiecare zi. Exercitiile sunt globale, functionale, multidirectionale.
P.s.
Vad adesea oameni ce isi pun zona lombara in tensiune executand in special crunch-uri nenumarate sau aud despre seturi de sute chiar mii de ex abdominale and guess what? Niciunul nu deține un „six pack” d-ala.
Ultimul sfat. Mai important decat combinatia perfecta de exercitii consider ca ar fi forma de executie.
Sper ca am reusit catusi de putin sa indrept privirile catre o alta directie sau intr-un unghi cu o vizibilitate mai ampla asupra acestor SECRETE.
As concluziona faptul ca six pack-ul este reflexia felului in care iti tratezi corpul si nu cum il antrenezi.
#Makeyourmamaproudbwoy #VreaupecopertaMH

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Comentariile nu sunt permise.